Mediul juridic este intr-o continua schimbare, mai ales din moment ce avocatii si firmele de avocatura trebuie sa implementeze tehnologia in operatiunile zilnice. Chiar daca traditionala arhiva bazata pe documente si dosare poate fi considerata, mai mult sau mai putin, eficienta, aceasta nu poate fi comparata cu un sistem de scanare si indexare automata a documentelor intr-un mediu digital.
Prin urmare, orice avocat sau cabinet la inceput de drum va afla in curand faptul ca o aplicatie avocati dedicata este indispensabila bunei functionari a firmei. Aceasta poate eficientiza semnificativ fiecare proces legal, crescand asadar profiturile, precum si satisfactia atat a angajatilor, cat si a clientilor.
Iata cateva provocari si dificultati juridice care pot fi depasite foarte usor daca decizi sa apelezi la o aplicatie avocati!
Pierderea sau gestionarea dificila a documentelor
Documentele si contractele in forma fizica nu vor disparea prea curand. Totusi, cand mai mult avocati au nevoie de aceleasi documente, exista riscul ca acestea sa fie pierdute – temporar sau permanent. Acesta este principalul motiv pentru care copiile digitale sunt necesare.
O aplicatie avocati iti ofera posibilitatea de a avea toate documentele importante la indemana, oriunde te-ai afla. Documentele in original, in schimb, pot fi pastrate in continuare intr-o arhiva traditionala. Diferenta consta in faptul ca originalele vor fi folosite doar atunci cand este absolut necesar – varianta digitala este o optiune care faciliteaza gestionarea/administrarea documentelor.
Pierderea termenelor limita sau uitarea anumitor sarcini
Cum ar fi sa ai o alarma pentru fiecare termen limita sau pentru fiecare sarcina pe care trebuie sa o realizezi? O aplicatie avocati cuprinzatoare, bine pusa la punct, poate fi insotita de un sistem de notificari complex care trimite mesaje si alerte fiecarui avocat in parte, in functie de setari.
Astfel, termenele limita nu vor mai fi pierdute, iar sarcinile vor fi terminate mereu la timp. Spre deosebire de o simpla nota in calendar, notificarile pot fi trimise mai frecvent – chiar de cateva ori pe zi. Te asiguri astfel ca avocatii nu pierd sau omit informatiile de care au nevoie pentru a-si duce obligatiile la bun sfarsit!
Gestionarea proiectelor, comentarii, revizuiri
Poti spune adio intalnirilor fata in fata pentru a rezolva comentarii privind anumite cazuri sau pentru a aproba revizuiri. Daca alegi o aplicatie avocati care poate scana si indexa fiecare document din cadrul cabinetului tau, vei beneficia cu siguranta si de functionalitati care faciliteaza administrarea simultana a documentelor.
Mai exact, vei putea lasa comentarii si note asupra documentelor, pentru ca mai apoi acestea sa fie revizuite de persoanele implicate in proiectul respectiv. Nu mai pierzi niciun memo si nicio notita – toata munca va fi salvata la nivel de document si va putea fi revizuita in orice moment, din orice locatie.
Dupa cum poti vedea, o aplicatie avocati poate imbunatati semnificativ modul in care un birou de avocatura opereaza. Totusi, trecerea la un astfel de sistem poate fi destul de dificila, mai ales pentru avocatii cu vechime in domeniu. Din fericire, aplicatii precum cea oferita de KeyVision sunt incredibil de intuitive si usor de folosit – pentru o tranzitie cat mai usoara, fara probleme!