Cristina Kaminski
Numele meu este Cristina Kaminski, fondator al brandului Star CERK New Concept By Cristina Kaminski. Acum mai bine de 10 ani, am început să aduc culoarea în casa mea și a cunoscuților, prin tablourile pictate de mine.
Mai apoi am dezvolvat proiectul și am inceput să pictez cu mare drag, o gamă largă de produse, care pot fi oferite cadou celor dragi, dar și pentru tine personal:
* Tricouri pentru copii și adulți, modele unicat
* Bijuterii din lemn sau cu pietre semiprețioase
* Tablouri
* Semne de carte din lemn
* Suporturi pentru cană/pahar
* Mărțișoare
* Globuri
* Căni imprimate cu fotografii ale tablourilor pictate de mine cu mesaj , dar și alte produse.
Cei care îmi recomandă tricourile pictate, spun că tricourile pictate de mine, le aduc o stare de bine și se simt mult mai bine atunci când le poartă, iar culorile folosite rezistă bine la spălat. Culorile pe care le folosesc sunt special realizate pentru textile, iar culorile rezistă bine la spălat, daca sunt respectați pașii necesari pentru întreținere.
* Ateliere Creative Star CERK by Cristina Kaminski pentru copii și adulți.
Atelierele creative se adresează atât copiilor cât și adulților, sunt ateliere de pictură pe diverse obiecte din lemn sau ipsos, cum ar fi:
✅️Figurine de ipsos
✅️Îngeri din lemn, dimensiune 17 cm
✅️Rame foto cu tematică marina 10 x15 cm dimensiune fotografie
✅️Semne de carte din lemn
✅️Suport cană sau pahar
✅️Puzzle din lemn
✅️Case din lemn
✅️Si multe alte materiale
Party la tine acasă sau unde vrei tu! ?
Este un concept de atelier de pictură pe diverse obiecte din lemn sau figurine din ipsos și pictură pe față, pentru petreceri de copii, la tine acasă sau unde vrei tu, pentru o petrecere reușită. Serviciul este disponibil in București și Ilfov.
Cum a început călătoria ta în calitate de antreprenor și ce te-a motivat să începi acest drum?
După pandemie, în anul 2022 , am luat decizia să îmi urmez visul, acela de a picta și de a-mi transforma visul în realitate. Călătoria a început acum mai bine de 11 ani, dupa ce l-am născut pe fiul nostru și îmi doream să mă relaxez. Am pictat mai multe tablouri, pe unele le am acasă, deoarece nu mă pot despărți de ele, altele sunt la prieteni, altele sunt prin diferite case din România.
Care a fost principala provocare pe care ai întâmpinat-o în dezvoltarea afacerii tale și cum ai depășit-o?
Principala provocare a fost reconversia profesională. Am urmat un curs de Lucrator prin arte combinate, cu ajutorul căruia am reușit să-mi înfiintez entitatea juridică, apoi în toamna anului 2022, m-am înscris la Scola de Arte Bucuresți, la secția Artă decorativă.
Ce strategii și tactici de marketing consideri că au contribuit cel mai mult la creșterea afacerii tale?
Strategia de marketing, a fost să particip la diferite evenimete on-line si off-line de networkig, unde să cunosc persoane cu afaceri conexe sau similare. Am avut ocazia să imi promovez afacerea și la diverse târguri, evenimente cu diferite tematici.
Cum a evoluat viziunea ta asupra afacerii de-a lungul timpului și care sunt principalele provocări pe care le-ai depașit?
Evoluția cred ca a venit natural, întâi am pictat tablouri, apoi am început să pictez broșe din lemn, bijuterii din lemn, tricouri cu tematică abstractă, semne de carte din lem, globuri de tematică de Crăciun. Am dezvoltat partea de ateliere creative de pictură pentru copii și adulți, pe diferite obiecte din lemn si ipsos, apoi am dezvoltat pictura pe față pentru copii.
Cum îți menții creativitatea și inovația în cadrul afacerii tale?
Creativitatea o mențin prin vizitarea muzeelor, care sunt o sursă infinită de inspirație, datorită tablourilor expuse și realizate preponderent în ulei, fiecare cu farmecul unic, din natură, din desene animate, de peste tot, dar mai ales din cosmos.
Cum gestionezi echilibrul între viața personală și responsabilitățile antreprenoriale solicitante?
Bine, cel puțin așa cred eu J.
Ce sfaturi ai oferi celor care doresc să-și înceapă propriul business?
Ai un gând, cât de mic și nu îți dă pace…încearcă, scrie-l pe hârtie, gândește-te dacă îți dorești cu adevărat să îți urmezi visul, apoi fă tot ce îți stă în putere să îl atingi și ai să vezi cum universul își deschide ușile ca să poți realiza visul.
Cum selectezi și motivezi o echipă talentată pentru a lucra alături de tine?
Eu nu am echipă, dar am în planning, în planul pe termen lung, mai exact în 5 ani, să-mi măresc echipa.
Care a fost cel mai mândru moment în cariera ta de antreprenor până acum?
Interesantă întrebarea, au fost multe momente mândre din parcursul meu, dar cel mai mândru moment din cariera mea de antreprenor și artist vizual, a fost în anul 2022, când am avut ocazia să expun primele tablouri, în cadrul expoziției organizată de Fusion Arts la Palatul Noblesse din București.
Ce resurse (cărți, cursuri, evenimente etc.) recomanzi pentru dezvoltarea continuă a unui antreprenor?
În prezent, citesc cartea Creierul fericit, cred că este important să fim fericiți atât pe plan personal cât și profesional.
Cum faci față schimbărilor din piață și ce metode utilizezi pentru a te adapta la noile cerințe?
Mă adaptez pieței prin crearea de noi ateliere de pictură și diferite produse pictate care să fie adaptate preferințelor pieței.
Ce înseamnă pentru tine succesul și cum îl măsori în contextul afacerii tale?
Succesul pentru mine înseamnă ca obiectele create de mine să ajungă la cât mai multe persoane care doresc un obiect unicat, să poarte o operă de artă creată special pentru ei.
Cum ai reușit să atragi și să-ti păstrezi clienții loiali?
Clienții, i-am atras prin multă muncă, atât pe plan on-line dar și off-line, prin calitatea produselor pictate de mine, pe care le pot păstra fie pentru ei, fie le pot face cadou mai departe. Iar clienții loiali i-am păstrat în baza unei relații de oarecare prietenie, client service-ul este important atunci când comercializezi produse personalizate, sunt atentă la cerințele clientului si creez obiecte rupte din personalitatea clientului.
Ce te motivează să continui să fii un antreprenor în ciuda provocărilor pe care le întâmpini?
Visul este motivația mea, punctul acela de unde am plecat și unde mă vad peste 10 ani, adică, produsele mele să ajungă la cât mai multe persoane din toată lumea.